Karta Usługi musi być wypełniana zgodnie z Załącznikiem nr 2 do Regulaminu BUR w zależności od rodzaju usługi. Instrukcja wypełniania Karty Usługi znajduje się na stronie: https://serwis-uslugirozwojowe.parp.gov.pl/component/site/site/serwis-informacyjny-bur/#regulamin.
Najczęściej zadawane pytania dla dostawców usług
Rozliczenie usługi rozwojowej dokonuje Dostawca Usług po zrealizowanej usłudze poprzez złożenie, za pośrednictwem Systemu Informatycznego PSF, Wniosku o Rozliczenie Usługi (https://www.lubuskiebony.pl, zakładka „Dla Dostawcy Usług” - „Rozlicz bony”).
Uczestnik Projektu przekazuje Dostawcy Usług bony rozwojowe w formie elektronicznej, na adres e-mail wskazany przez Dostawcę Usług.
Tak, Dostawca Usług powinien poinformować Operatora o następujących zmianach:
- zmiana terminu usługi,
- zmiana miejsca realizacji usługi,
- zmiana uczestników usługi objętych wsparciem przez Operatora,
- zmiana osoby prowadzącej/walidującej usługę,
- odwołanie usługi,
- wydarzenia losowe w trakcie trwania usługi powodujące jej przełożenie/odwołanie/przerwanie,
- każda inna zmiana dokonana w Karcie Usługi.
Należy wejść na stronę https://walidacja.ibe.edu.pl/metody/pl/ i zapoznać się z zaproponowanymi metodami walidacji, a następnie wybrać najlepszą, odpowiednią dla proponowanej usługi rozwojowej.
Do wniosku o rozliczenie usługi zdalnej w czasie rzeczywistym należy złożyć raport logowań/ raport aktywności, materiały szkoleniowe, zrzuty z platformy szkoleniowej, oświadczenie przekazane mailem od uczestników, iż uczestniczyli w usłudze, fakturę, zaświadczenie/certyfikat oraz inne dodatkowe dokumenty na prośbę Operatora. Do wniosku o rozliczenie usługi stacjonarnej należy złożyć listę obecności oraz materiały szkoleniowe, fakturę, zaświadczenie/certyfikat oraz inne dodatkowe dokumenty na prośbę Operatora.
Fakturę należy wystawić na taką kwotę jaka widnieje w Karcie Usługi (na całkowitą wartość usługi).
W przypadku gdy Przedsiębiorca/Pracodawca nie dostarczy wymaganych dokumentów i/lub nie zostaną wypełnione ankiety przez Uczestnika i właściciela firmy, proces rozliczenia usługi zostaje wstrzymany.